KATSOIN ÄSKEN TÄMÄN PÄIVÄN TILASTOA JA NÄIN, ETTÄ TÄNÄÄN TÄHÄN MENNESSÄ MINUN 'ESIÄIDIT JA PUUTARHAMARJAT'-JUTTUANI ON LUKENUT 79 KÄVIJÄÄ.

On tosi kiva, että ihmiset käyvät täällä lukemassa. Monet kirjoituksistani saattavat olla ihan vaatimattomia tekeleitä, mutta ne ovat tärkeitä minulle. Kamalan kivaa olisi, jos jotenkin kommentoisitte lukemaanne. Vaikka vain merkitsisitte käyneenne.

Tämä Vuodatus-sivusto, missä nyt olemme, on ainakin minun kohdallani ollut pitkään jotenkin epäkunnossa. Eräs lukijani lähetti minulle viestiä, että kun hän tuli lukemaan artikkeliani, tuli hänelle ensimmäiseksi esiin varoitus, että sivulla on jokin "Vakoiluohjelma". Yritin saada selvää sivuston ylläpitäjältä, mistä voisi olla kysymys, mutta en ole ainakaan vielä saanut vastausta.

Lisäksi jo pidemmän aikaa on artikkeleitten 'jakaminen' esim. Facebookiin ollut epäkunnossa.

Näistä syistä johtuen lopetan kirjoittamisen tähän sivustoon.

Minulla on toinen blogipaikka WordPressissä, minne olen silloin tällöin kirjoitellut. Siirryn nyt sinne kokonaan. Siellä sivustoni löytää nimellä  'EGO VAI ELÄMÄ'. Jatkan siellä Musiikkisanaston opiskelua.

Olette sydämellisesti tervetulleita WORDPRESSiin EGO VAI ELÄMÄän.

Maija